Report z koncertu

 

Tak je to tady, jdu sepsat důležité informace z koncertu a další věci okolo :-)

Po koncertu v Klešicích, kde jsme měli premiéru, se nám podařilo domluvit hraní v CC Lucie na Novém Hradci. To však kvůli komunikačnímu šumu a spoustě nedorozuměním nakonec nedopadlo. BOHUDÍK :-) Protože se nám podařilo sehnat hraní v RC Strojovna a ještě jsme sehnali vynikající hradecké kapely Escape a Sweet Zone. Otázkou už jen bylo, kolik lidí přijde ve středu na koncert, když se jde druhý den do práce.

Jako "správný" kytarista jsem ještě ve středu ráno neměl náhradní struny a trsátka už jsem měl docela ohraný, tak jsem letěl do Hudebního centra tyto nedostatky napravit. Celý den byl vůbec hektický a celkem mě unavil, ale na hraní jsem se těšil jako na Vánoce.

Vybírání oblečení na koncert bylo docela zajímavý, v ničem jsem si nepřipadal v pohodě, až nakonec zvítězilo tričko Iron Maiden a černá košile. Ná úpravu vlasů nebyl čas, za 15 vteřin bylo hotovo, už jsem zase nestíhal (kupodivu :-D). Do Strojovny jsem přišel (s Evčou) asi ve čtvrt na 6, Jarda i Jack už tam byli, první jmenovaný právě jedl obědo-večeři a druhý jmenovaný se usmíval, držíce v ruce zlatavý mok. Byli jsme tam jako první, tak jsme rovnou pověsili Jackem ručně malovanou plachtu, jenž měla za úkol vrýt návštěvníkům do paměti naše jméno. Pochopitelně nechyběla ani česká vlajka, jsme přeci vlastenci, no nééé? :-)

Čas ubíhal a když dorazila kapela Escape a po nich i Sweet Zone, mohlo se připravit pódium. Holky všechno zapojily velmi rychle a zkušeně. A musím říct, že vybavení, které měly, samo o sobě ukazovalo, že jejich hudba bude vskutku kvalitní.

Po sedmé hodině se konečně hospoda začala plnit prvními návštěvníky, kteří nechtěli přijít ani o jednu sekundu akce. Lidé se stále trousili, ale protože už nebylo moc času, rozjely to holky ze Sweet Zone ve velkém stylu. Zvuková zkouška zněla výborně a písnička (tuším Born To Be Wild) šlapala jak měla. Po představení kapely se pustily do repertoáru a nešetřily návštěvníky. Jedna nadupaná písnička za druhou v jejich podání s každým šily na lavičkách, ale asi malá hladina alkoholu v krvi (nevím, co by to mohlo být jiného :-p ) jim bránila ve skotačení před pódiem. Mně osobně se nejvíc líbil song I Love Rock n' Roll od Joan Jett, nevím, jak ostatním. Jo a taky se mi líbilo Run To The Hills od Iron Maiden, protože jsem měl na sobě již zmíněné triko od této kapelky :-)

Koncert  byl pěkný zážitek a holky na svůj věk podaly víc než velmi sebevědomý výkon a bylo vidět, že hudba je baví a nepochybuji, že mají našlápnuto na skvělou kariéru.

_________________________________________________________________

Po holkách jsme nastoupili my, Jack Bigbeat Show! Zvuková zkouška byla prakticky improvizace, přece si nebudeme kazit naše songy :-D

Napili jsme se píva a začli první písničkou, jako již tradičně Kamenem. Složitý refrén dělá tuto písničku velmi zajímavou, avšak přítomní diváci si jej kupodivu velmi rychle zapamatovali :-) Nutno zde zdůraznit, že pro naši zpěvačku-vokalistku Evču se jednalo o první koncert. Nejeden člověk se mě ptal, kolik jí je - buďte si jisti, že je již plnoletá :-)

Další písničky ubíhaly v rychlém sledu za sebou a už si je ani moc nevybavuju, jen vím, že jsem to několikrát pěkně po**al, ale snad se to ztratilo (příště už to bude lepší, no fakt :-D).

Hráli jsme celkem 14 songů, po kterých nás rozjeté (rozuměj rozjásané, nikoliv převálcované) publikum nechtělo pustit  z jeviště a my jsme ještě 3x opakovali. Bylo to fajn a my vám mooooc děkujeme!

Po koncertu jsme museli rychle vyklidit pole pro kapelu Escape a pak byl čas na volnou zábavu. Musím ještě říci, že včetně lidí z kapel (15?) nás bylo ve Strojovně skoro 90, takže suprová účast.

Kapela Escape Hradec Králové začala hrát těsně poté, co poladila aparáty a byla to pecka, opravdu profi secvičený :-) Ještě dnes mi v hlavě zněl song "byla to holka reggačka ..." Escape nás potěšil asi desítkou songů, jeden lepší než druhý, dokonce jsem na jeden i tančil se svojí starší ségrou (moje první tancování po úrazu kolene :-D)

Pípa se točila celý koncert a píva protekly potrubím hektolitry. Musím tedy říct, že pívo mají ve Strojovně fakt výborný a nikdo z nás neskončil jen u jednoho. Bohužel poté, co si sbalil zvukař veškerý aparát (ještě jednou bych mu chtěl poděkovat za super nazvučení a i za nahrávky koncertů), jsme museli opustit RC Strojovna, ale nelenili jsme, vystoupali pár schodů a veselili se do rána. A co probouzení? No nic moc :-D

_________________________________________________________________

Tak to by pro začátek stačilo ... :-D Závěrem bych chtěl ještě jednou poděkovat všem lidem, jenž byli na koncertu a přišli nás podpořit, doufám, že jste si to užili stejně jako my a třeba nás podpoříte i příště. Také chci poděkovat RC Strojovna a doufám, že takovouto akci co nevidět zopakujeme.

Jinak pokud si chcete pustit nahrávky z koncertu, nahrál jsem je na BZ, tak vesele poslouchejte. Mám natočený i nějaký video, ale ještě nebyl čas ho sestříhat, ale nebojte, taky bude! :-)

Tak AHOOOOJ!

Vik :-p 

 

Náš BANDZONE!

https://www.youtube.com/watch?v=uecIT0t0_g0&feature=share